راهنمای خرید, راهنمای خرید لوازم سیسمونی, صندلی غذا کودک و نوزاد, صندلی غذاخوری کودک و نوزاد, صندلی غذای كودک زویی, صندلی غذای کودک رستورانی

صندلی غذا ساده و صندلی غذا عروسکی کودک

قابلیت های صندلی غذا کودک

صندلی غذا ساده و صندلی غذا عروسکی کودک

صندلی غذا ساده و صندلی غذا عروسکی اگر شما هم مانند بسیاری از والدین در غذا دادن به کودکان خود دچار چالش ها و سختی هایی می شوید. بهتر است با ما همراه باشید تا بهترین راه حل برای حل این مشکل رابرایتان بررسی کنیم.

همانطور که حدس می زنید یکی از بهترین راه حل های موجود صندلی غذا ساده و صندلی غذا عروسکی است، که باعث می شوند کودکان شما با انگیزه بیشتر و راحتی هر چه تمام تر در صندلی غذا ساده و صندلی غذا عروسکی به غذا خوردن تشویق بشوند. صندلی غذا ساده و صندلی غذا عروسکی باید محکم و ایمن بوده و دارای تمام ویژگی های مناسب برای راحتی کودک در زمان غذا خوردن او باشد. در ادامه راهنمایی قرار دادیم که شامل مواردی است که باید هنگام خرید یک صندلی غذا ساده و صندلی غذا عروسکی و همچنین گزینه‌ های دیگری مانند صندلی‌ غذا کودک قابل حمل در نظر بگیرید.

 

مشخصات فنی صندلی غذا ساده و صندلی غذا عروسکی

قابلیت های صندلی غذا کودک

ایمنی صندلی غذا ساده و صندلی غذا عروسکی

مهمترین نکته در رابطه با صندلی غذا ساده و صندلی غذا عروسکی زمانی است که کودک پس از تلاش برای ایستادن، بالا رفتن یا بلند شدن از روی صندلی، زمین بخورد. که با توجه به امکاناتی از جمله کمربند و سینی جلویی صندلی با استحکام بالا به راحتی می توان از بروز این احتمالات جلوگیری کرد. در زمان خرید صندلی غذا، مطمئن شوید که موارد ایمنی آن را به طور کامل بررسی کرده اید، می توانید آن را تکان دهید تا ثبات صندلی را بررسی کنید، انگشتان خود را در شکاف‌ های صندلی قرار دهید، و با قطعات متحرک آن بازی کنید تا تله‌ های انگشت را بررسی کنید.

هنگام خرید صندلی غذا ساده و صندلی غذا عروسکی، به دنبال صندلی‌ هایی باشید که مطابق با استاندارد های روز دنیا برای صندلی های غذای کودک باشند، صندلی غذا کودک در انواع و سبک‌ های مختلف موجود هستند، بنابراین برای خرید صندلی‌ هایی که در ظاهر خوب به نظر می‌ رسند، نباید ایمنی را فدا کنید.

و هنگامی که به خانه می رسید، مطمئن شوید که صندلی را حداقل نیم متر از هر وسیله ای که فرزندتان می تواند برای فشار دادن و واژگون شدن از آن استفاده کند، دورتر قرار دهید. مانند پنجره ها، مبلمان بزرگ، کرکره یا طناب های سبک و غیره.

 

کمربند ایمنی پنج نقطه

به این معنی که کمربند با بند های شانه، کمر و فاق است تا کودکان نتوانند بیفتند یا از آن بالا بروند. کمربند های شانه ای که در ارتفاع شانه به صندلی متصل می شوند، نسبت به کمربند هایی که به پشت بند کمر متصل می شوند، ایمنی موثرتری دارند. بند فاق باید به اندازه کافی به پشت محکم بسته شود که کودک نتواند از یک طرف بلغزد.

سگک ها باید برای شما به راحتی باز و بسته شوند، اما نه برای فرزندتان. در حالت ایده آل، کمربند باید غیر قابل جابجایی باشد، یا حداقل به ابزاری برای برداشتن آن نیاز داشته باشد (مانند باز کردن پیچ). این موضوع به این دلیل است که بعید است شما یا فرزندتان آن را بردارید و گم کنید، یا فراموش کنید که دوباره آن را بچسبانید.

 

ساخت

یک صندلی غذا ساده و صندلی غذا عروسکی باید به اندازه کافی محکم باشد تا بتواند وزن کودک را تحمل کند. برای اطمینان پیدا کردن از این موضوع می توانید صندلی و تکیه گاه را فشار دهید تا ببینید که آیا باعث جیر جیر کردن، افتادگی، تغییر شکل، خارج شدن از موقعیت یا فروریختن آن می شود و یا خیر.

 

ثبات

به دنبال پایه هایی باشید که بیشتر از سایر قسمت‌ های صندلی به سمت بیرون باز می‌ شوند، مساحت فضای کف بین چهار پایه باید بیشتر از مساحت صندلی باشد. پایه های کاملا عمودی آنقدرها ثبات ندارند.

 

صندلی غذا ساده و صندلی غذا عروسکی

صندلی غذا ساده و صندلی غذا عروسکی

قطعات متحرک

قطعات متحرک صندلی غذای کودک نباید بتوانند انگشت، انگشت پا، اندام یا سر کودک (یا انگشتان بزرگسالی را که صندلی را تا می کند یا تنظیم می کند) نیشگون بگیرد. همچنین وجود لبه‌ ها و نقاط تیز در لبه‌ های صندلی و سینی و قطعاتی که به راحتی جدا می‌شوند (از جمله برچسب‌ ها) که می‌توانند خطر داشته باشند، بررسی کنید.

 

چرخ صندلی غذا کودک

چرخ صندلی غذا کودک برای جابجایی صندلی به اطراف مفید است. این چرخ ها باید دارای ترمزهایی باشند که حداقل روی دو مورد از آنها (جلو یا عقب) قفل شوند. اگر صندلی چرخ‌ ندارد، مطمئن شوید که آنقدر سبک است که بدون آن‌ ها به راحتی بتوان جا به جا کرد.

 

صندلی بزرگ یا قابل تنظیم

اگر قصد دارید چند سال از صندلی استفاده کنید، استفاده از صندلی های قابل تنظیم مفید است.

 

سینی صندلی غذا

سینی صندلی غذا کودک باید در هنگام نصب کاملا ایمن باشد، اما به راحتی برداشته، متصل و تنظیم شود.

 

صندلی غذا ساده و صندلی غذا عروسکی

صندلی غذا ساده و صندلی غذا عروسکی

 

 

قابلیت تنظیم ارتفاع

 

برخی از صندلی های تقویت کننده را می توان برای کودکان کوچکتر یا بزرگتر تنظیم کرد. این قابلیت باید برای شما آسان باشد، اما نه فرزندتان. مکانیسم آن باید دور از دسترس کودک باشد و برای استفاده از آن نیاز به قدرت یا مهارت تنها والدین وجود داشته باشد.

 

 

 

 

سبک وزن

اگر قرار است مرتبا صندلی غذای کودک خود را جا به جا کنید و یا در مسافرت ها همراه خود ببرید و به طور کلی زیاد اتفاق می افتد که آن را بیرون بیاورید و دوباره آن را در جای خود قرار دهید، پس حتما مطمئن شوید که خیلی سنگین نباشد.

تکیه گاه پا 

وجود این قابلیت برای حمایت از پاها یا ساق پاهای کودک بسیار مهم است. زیرپایی های قابل تنظیم با رشد کودک بسیار مفید هستند.

ساده برای تمیز کردن

صندلی غذا کودک باید به راحتی تمیز شود. در شستشوی صندلی غذا مراقب گوشه‌ ها و برآمدگی‌ های قاب صندلی، کوسن یا کمربندهایی باشید که تمیز کردن غذا در آن‌ ها سخت است.

ظرفیت صندلی غذا ساده و صندلی غذا عروسکی

بررسی کنید که حتما صندلی غذایی را برای کودک خود انتخاب کنید که سن و وزن توصیه شده در آن برای کودک شما مناسب باشد.

صندلی های نوجوان

هنگامی که کودک شما کمی بزرگ شده است و دیگر نیازی به کمریند ایمنی برای نشستن در صندلی غذا ندارد، می توانید یک صندلی غذای بزرگتر را به عنوان جایگزینی برای صندلی قدیمی در نظر بگیرید. این صندلی‌ های به‌ سادگی مرتفع و به‌ اندازه کودک هستند که به کودک شما اجازه می‌ دهند با خانواده سر میز شام بنشینند. این صندلی ها معمولا یک زیرپایی دارند تا کودک بتواند راحت تر بنشیند بدون اینکه پاهایش آویزان باشد.

مزیت صندلی غذا ساده و صندلی غذا عروسکی

در ادامه مزیت های استفاده از صندلی غذا ساده و صندلی غذا عروسکی را مورد بررسی قرار می دهیم.

 غذا خوردن مستقل را در کودکان تشویق می کند

برای مثال، مستقل غذا خوردن، مهارت‌ های حرکتی لازم را برای غذا خوردن در کودکان در حال رشد فراهم می‌ کند و برای کودکانی که می‌ توانند خوب بنشینند و بدون تکیه‌گاه بنشینند، استفاده از صندلی غذا از همان ابتدای زندگی، آنها را با مستقل غذا خوردن آشنا کند. همچنین به شما این امکان را می دهد که آنها را برای غذا خوردن راحت کنید.

به کودک کمک می کند تا به سرعت یاد بگیرد که مستقل غذا بخورد

بچه ها وقتی بر روی صندلی غذای خود غذا بخورند به سرعت یاد می گیرند که، خودشان به تنهایی بتوانند غذا بخورند. با این کار می توانند کاوش کنند، بازی کنند، لقمه ای بگیرند و به تنهایی قورت دهند و هنگامی که آنها به تنهایی غذا می خورند، در مورد غذایی که می خورند بیشتر یاد می گیرند و با علائم طبیعی گرسنگی خود هماهنگ می شوند و فقط به اندازه ای که می خواهند می خورند که این یک مهارت قطعی زندگی است.

غذا خوردن را آسان تر می کند

صندلی‌ های غذای کودک غذا خوردن کودک را آسان تر می کند. سینی‌ های غذا روی صندلی‌ های غذا دارای یک جا لیوانی برای نگهداری بطری‌ ها یا لیوان ها می‌باشند تا سرو غذا را آسان کرده و به شما این امکان را می‌دهد که همه لوازم مورد نیاز فرزند خود را در هنگام غذا خوردن در دسترس او قرار دهید و می‌ توانید به راحتی آنها غذا بدهید بدون اینکه حرکت کنند و شما پشت سر آنها بدوید.

تمیز کردن را آسان می کند

این امکان وجود دارد که وقتی کودکان به تنهایی شروع به غذا خوردن می‌کنند، کاملاً نامرتب باشد و برای یک تازه مادر پرمشغله، این مسئله سخت و مهمی است، با صندلی غذا ساده و صندلی غذا عروسکی می توانید مطمئن باشید که تنها یک نقطه را باید تمیز کنید و با یک تشک یا روزنامه پهن شده زیر صندلی، تمیز کردن می تواند ساده تر باشد.

سینی های غذا را می توان بدون دردسر جدا کرد و دوباره نصب کرد و به راحتی تمیز کرد. امروزه حتی سینی های قابل شستشو در ماشین ظرفشویی برای شستشوی راحت تر داریم. به غیر از سینی غذا، سایر قسمت ها را نیز می توان تنها با یک دستمال مرطوب یا با آب صابون تمیز کرد.

ایمنی و امنیت صندلی غذا ساده و صندلی غذا عروسکی

این یک جنبه غیر قابل انکار در استفاده از صندلی غذا ساده و صندلی غذا عروسکی است. به عنوان والدین، ایمنی فرزندان شما در فهرست اولویت های شما قرار دارد. صندلی های غذای کودک که به طور خاص برای کودکان طراحی شده اند، دارای اقدامات ایمنی شدید برای یک کودک در حال رشد سفارشی شده اند تا مطمئن شوند که ایمنی آن ها تضمین شده است. این صندلی ها همچنین با کمربندهای ایمنی برای اطمینان از ایمن بودن آنها در طول مدت زمان غذا خوردن کودک همراه هستند.

صندلی غذا کودک عروسکی

صندلی غذا کودک عروسکی

قابلیت های صندلی غذا کودک

امکان حضور کودک را در طول وعده های غذایی خانواده و سایر فعالیت ها

زمان صرف غذا زمان مهمی برای هر خانواده است. و تاکید بسیار زیادی بر تشویق به صرف وعده های غذایی در خانواده، یعنی اینکه کودکان در کنار بزرگسالان خانواده غذا بخورند، شده است. این قضیه به کودکان کمک می کند تا آداب معاشرت را بیاموزند زیرا آنها می توانند با افراد دیگر در خانواده ارتباط چشمی برقرار کنند.

علاوه بر آن، اهمیت زندگی خانوادگی را نیز به فرزندتان می‌ آموزد و باعث می‌ شود که او احساس مشارکت کند و کنار گذاشته نشود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صندلی غذا را در کنار میز خانواده قرار دهید. صندلی غذا ساده و صندلی غذا عروسکی می توانند به شما کمک کنند تا کودک خود را در جشن ها شرکت دهید. آنها احساس نمی کنند کنار گذاشته شده اند، آنها از تماشای دیگران درس های رفتاری می آموزند و از نظر اجتماعی بی دست و پا بزرگ نمی شوند.

به شما کمک می کند تا در حین کار کودک خود را مدیریت کنید

وقتی به یک صندلی غذا فکر می کنید، اولین چیزی که به ذهنتان خطور می کند این است که برای زمان صرف غذا طراحی شده است. البته که درست است، اما استفاده شما از صندلی غذا نباید به همین امکان محدود شود. زمانی که مشغول کار دیگری هستید، می تواند به عنوان وسیله ای باشد که فرزندتان را با خیال راحت در آن قرار دهید.

به کودک خود وسیله ای برای بازی بدهید، یک اسباب بازی نرم یا بلوک های ساختمانی و می توانید بدون نگرانی در مورد ایمنی آنها مراقب آنها باشید. اما دوباره، مطمئن شوید که همیشه کودک خود را بر روی یک صندلی غذا نظارت کنید.

تلویزیون، تبلت، کتاب و سایر فعالیت ها را تماشا کنید

همچنین کودکان می توانند در صندلی غذا تلویزیون یا موبایل را بدون هیچ تنشی برای شما تماشا کنند. یا می‌ توانید کتاب‌ های کارتونی را به آنها بدهید تا با نشستن روی صندلی، مطالعه کنند.

 

خرید صندلی غذا ساده و صندلی غذا عروسکی

صندلی های غذای کودک مدت زیادی است که برای راحتی هم والدین و هم فرزندان تولید شده اند. والدین سال هاست که از این صندلی ها استفاده کرده و به آنها اعتماد کرده اند به این دلیل که صندلی غذا ساده و صندلی غذا عروسکی همه کاره هستند، راحت هستند و در ایجاد فرزندان مستقل موفق بوده اند. با در نظر گرفتن تمام گزینه های مطرح شده، خرید صندلی غذا ساده و صندلی غذا عروسکی برای نیازهای رو به رشد کودک شما یک ضرورت به نظر می رسد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید مدلی را انتخاب می کنید که به بهترین وجه متناسب با کودک و بودجه شما باشد و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *