صندلی خودرو کودک و نوزاد, صندلی خودرو زویی مدل الگانس

صندلی خودرو زویه مدل الگانس

ايزوفيكس صندلی خودرو كودک زويه

صندلی خودرو زویه مدل الگانس

صندلی خودرو زویه مدل الگانس یک محصول خاص و صادراتی از برند خاص و صنعتی زویه می باشد. این محصول خاص که در ابتدای سال ۹۹ وارد بازار ایران شده است در واقع یک محصول خاص و ویژه رقیب کالاهای وارداتی می باشد.

صندلی خودرو زویی مدل الگانس

صندلی خودرو زویی مدل الگانس

این محصول برای کودکان از بدو تولد تا ۲۵ کیلوگرم ( ۸ سال ) مناسب می باشد. ابعاد این صندلی ۴۸*۵۰*۶۸ سانتی متر در صورت نشسته که قسمت سری طرح تاجدار اسپورت را دارد. از مزایای این محصول می توان به تنظیم پشتی برای خواب کودک در ۴ حالت مختلف اشاره کرد. در ضمن به دلیل ۲ بیسه بودن این صندلی تنظیم پشتی بدون نیاز به تنظیم کمربند خودرو به راحتی انجام می شود.

دیگر ویژگی های صندلی خودرو زویی مدل الگانس

صندلی خودرو زویه مدل الگانس مجهز به سیستم S.P.S یا Side Protection System که محافظ کاملی از کناره در مقابل تصادفات را خواهد داشت. ( این امکان منحصر به صندلی ماشین های خارجی می باشد ) . در ضمن از دیگر مزایای ایمنی این کالا می توان به کمربند ۵ نقطه ای آن اشاره کرد که محافظت حداکثری از کودک شما در تصادفات شدید را خواهد داشت.

صندلی خودرو زویی مدل الگانس

صندلی خودرو زویه مدل الگانس

تشک و تشکچه های این محصول بسیار نرم بوده ودر زیر قسمت نشستن پارچه ها از فوم سرد استفاده شده که مانع تعرق کودک شما خواهد شد. حفظ امنیت کودک در ماشین به قدری حائز اهمیت است که توصیه می‌شود تا زمانی که برای کودک و نوزاد خود صندلی ماشین تهیه نکرده‌اید، او را سوار خودرو نکنید. به همین جهت برای آن‌ها با توجه به سنشان صندلی‌های متفاوتی با نام‌های مختلف ارائه می‌شود. به هر حال اگر تمایل به خرید یک صندلی خودرو برای کودک خود دارید باید دو نکته را مد نظر قرار دهید. وجود کمربند ایمنی چند نقطه‌ای و وجود بالشتک‌هایی که به خوبی از قسمت سر و گردن کودک محافظت کند. قسمت محافظ کننده سر این طرح اسپورت می باشد. و این امکان به غیر از زیبایی و جذب کودک، محافظت حداکثری از کودک دلبند شما را دارد.

صندلی خودرو زویه مدل الگانس با قابلیت تحمل وزن ۲۵ کیلوگرم، برای کودکان از بدو تولد تا ۸ سالگی کودک کارایی دارد. کمربند ایمنی این صندلی دارای پنج نقطه اتصال می باشد. با نگاهی اجمالی به خصوصیات و قیمت معقول این محصول، می‌بینیم صندلی های خودرو این برند در مقایسه با سایر صندلی های خودرو کودک در جایگاه متفاوت و خاصی قرار دارد.

نقد و بررسی کامل صندلی خودرو زویه مدل الگانس

صندلی خودرو زویه مدل الگانس محصول ویژه برای اولین بار در فضای مجازی عکاسی و تهیه و به فروش آنلاین می رسد به همین دلیل در این نوشته قصد داریم برای شما عزیزان قبل از خرید محصول توضیحات کاملی از این صندلی ماشین ویژه را توضیح دهیم . چون به دلیل وجود بدترین شرایط رانندگی در کشورمان حفظ ایمنی و سلامت کودکمان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

طراحی صندلی

طراحی این محصول در واقع یک کپی بسیار عالی از محصولات خارجی می باشد. صندلی خودرو الگانس برند زویه از فریمی پلاستیکی به ‌همراه روکشی پارچه‌ای با فوم سرد ساخته شده است. این صندلی ارتفاعی حدود ۶۸ سانتی‌متری دارد.

صندلی خودرو زویی مدل الگانس

صندلی خودرو زویه مدل الگانس

برای جایگذاری صندلی در ماشین هم طول و عرضی حدود ۴۶ تا ۵۴ سانتی‌متر نیاز دارید. علاوه‌بر فریم و روکش، بالشتک‌های محافظ و کمربند ایمنی به‌عنوان اجزای مکمل صندلی استفاده شده‌اند. پدهای محافظ و محافظ‌های کناری پهلو که با عنوان S.P.S یا Side Protection System شناخته می‌شود، به خوبی از کودک محافظت می‌کنند. کمربند ایمنی به‌صورت پنج‌نقطه‌ای از کودک محافظت می‌کند و از پدهای شانه‌ای هم بهره می‌برد. پدهای شانه‌ای کمربند علاوه‌ بر تقسیم‌کردن فشار وارده به کودک، دارای یک لایه‌ی پلاستیکی در سطح تماس با کودک است تا از لغزیدن کمربند روی کودک و نامرتب‌شدن آن جلوگیری شود. در ضمن این صندلی خودرو به‌گونه‌ای طراحی شده است که تا ۲۵ کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند.

نصب صندلی

برای کودکان از یک تا چهارسالگی با وزن ۰ تا ۱۸ کیلوگرم، صندلی به‌صورت روبه‌جلو نصب می‌شود. این حالت برای حفظ ایمنی هرچه‌ بیشتر نوزادو کودک مدنظر قرار می‌گیرد. هنگام تصادف خودرو از روبه‌رو، نیروی وارده به نوزاد که با پرتاب او به‌جلو ظاهر می‌شود، توسط پدهای جانبی صندلی جذب می‌شود و از واردشدن آسیب به نوزاد جلوگیری می‌کند.

صندلی خودرو زویی مدل الگانس

صندلی خودرو زویه مدل الگانس

 

در این حالت، صندلی به‌ وسیله‌ی کمربند ایمنی خودرو فیکس می‌شود. کمربند ایمنی خودرو از شیارهای جانبی و زیر نشیمن عبور داده می‌شود تا بدون ایجاد مزاحمت برای نوزاد، صندلی را در جای خود محکم نگه‌ دارد. این صندلی شیارهایی پلاستیکی به رنگ قرمز دارد تا بتوان برای فیکس‌کردن کمربند از آن استفاده کرد. همچنین شیارهای جانبی به کمربند ایمنی خودرو اجازه می‌دهند که پشتی صندلی را به‌ خوبی محافظت کند.

صندلی خودرو زویی مدل الگانس

صندلی خودرو زویه مدل الگانس

نصب صندلی خودرو برای کودکان حدود ۱۸ تا ۲۵ کیلوگرم هم به‌صورت روبه‌جلوست. در این حالت قبل از قراردادن صندلی داخل خودرو، باید بالشتک‌های محافظ به‌ همراه کمربند ایمنی پنج‌نقطه‌ای را از صندلی جدا کنید. برای جداکردن بالشتک‌های محافظ کار چندان سختی نیست. با جداکردن کمربند ایمنی پنج‌نقطه‌ای و بالشتک‌های محافظ، صندلی برای نصب در خودرو آماده خواهد بود. اما تا کودک روی صندلی قرار نگیرد، صندلی به خودرو نصب نمی‌شود. به این معنی که صندلی و کودک هر دو توسط کمربند ایمنی خودرو محافظت می‌شوند.

تنظیم زاویه پشتی صندلی

زاویه تنظیم پشتی صندلی اغلب از مهمترین نیازهای کودکان برای استفاده آسان در خودرو می باشد. به همین دلیل در این محصول خاص ۴ حالت تنظیم پشتی برای آرامش و آسایش کودکان در نظر گرفته شده است.

صندلی خودرو زویی مدل الگانس

صندلی خودرو زویه مدل الگانس

برای این منظور یک اهرم قرمز رنگی در زیر صندلی تعبیه شده است که به راحتی می توان حالت های پشتی را تنظیم کرد. این محصول به دلیل ۲ بیسه بودن نیاز به تغییر کمربند ندارد.

جمع بندی

درجمع بندی این محصول که کار با قیمت بسیار مناسب در کشور عزیزمان ایران تولید شده و قیمت بسیار پایینی نسبت به مدلهای مشابه خارجی تا یک چهارم قیمت را دارد. با خرید این محصول دیگر نیازی به تعویض صندلی و یا خرید بوستر جداگانه برای کودک خود نخواهید داشت. این محصول در زبان لاتین به نام zooye baby care elegance car seat نامیده می شود.

مشخصات فنی صندلی

برند: زویه zooye baby
مبدا برند: ایران
ابعاد: ۴۸*۵۰*۶۸ سانتی متر
قابلیت شستشو: دارد
کمربند ایمنی: ۵ نقطه ای y شکل
رنگ وطرح: مطابق عکس
نحوه نصب خودرو: فقط کمربند
محدوده سنی: ۰/۱/۲
تنظیم حالت خواب: ۴ حالت
اتصال امن به خودرو (ایزوفیکس ): ندارد
گارد محافظ: ندارد
تحمل وزنی: ۰ تا ۲۵ کیلوگرم
جنس تشک: پلی استر با زیر فوم سرد
دیگر توضیحات:

دارای طراحی مشبک در کناره ها جهت تهویه مناسب
دارای روکش راحت با قابلیت نفوذپذیری هوا
وزن حدود ۱۸ کیلوگرم

قیمت خرید صندلی خودرو زویه مدل الگانس

ازآنجایی که اولین نگرانی اغلب والدین در تهیه اقلام سیسمونی نوزاد انتخاب یک صندلی خودرو کودک خوب می باشد که بتوان امنیت و راحتی کودک را تضمین کند. از میان تمام وسایلی که شما والدین عزیز برای کودک دلبندتان تهیه می‌کنید، صندلی خودرو کودک یکی از اساسی‌ترین وسیله‌هاست، چرا که از لحظه‌ی تولد تا ۸ سالگی و حتی بیشتر به آن احتیاج دارید.

خرید صندلی خودرو زویه مدل الگانس

صندلی خودرو زویه مدل الگانس برای کودکان اهمیت بسیار زیادی دارد. ایمنی و حفظ جان کودکان در برابر حوادث احتمالی در گروی استفاده از صندلی مخصوص است. توصیه شده تا قبل از دوازده سالگی، کودک باید در صندلی عقب ماشین بنشیند و به منظور حفظ ایمنی کودکان صندلی‌ های مخصوصی طراحی و ساخته شده است. خرید صندلی خودرو کودک نیاز به آگاهی نسبت به ویژگی ‌ها و استانداردهای ضروری برای خرید آن دارد.

فروشگاه اینترنتی زویه zooye یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشور می باشد که هدف اصلی آن ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای تمام مشتریان می باشد. در این بخش از فروشگاه، شما امکان خرید آنلاین انواع صندلی خودرو زویه را با تضمین بهترین قیمت ممکن دارید. تمامی صندلی های خودرو زویه دارای گارانتی اصلی شرکتی بوده و تنوع موجودی صندلی خودرو زویه بالا می باشد، بدین منظور و جهت سهولت در خرید شما به راحتی امکان فیلترینگ محصولات جهت دسترسی سریعتر به محصول مورد نظر و حتی امکان مقایسه صندلی خودرو کودک مختلف را دارا می باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *