دسته‌بندی نشده

صندلی غذای کودک زویه

صندلی غذای کودک زویه :

با کیفیت ترین صندلی غذا کودک در ایران ؛ صندلی غذا کودک بخشی از مبلمان کودک است که برای غذا دادن به کودکان نوپا و نوزادانی که چند ماهی از تولدشان می گذرد استفاده می شود. ارتفاع صندلی طوری تنظیم شده است که بزرگسالی با قامت متوسط بتواند ایستاده به نوزاد غذا بدهد. سطح صندلی غذا نوزاد برای حفظ تعادل پهن طراحی می شود. همچنین یک سینی به دسته های صندلی متصل است که می توان غذا را روی آن گذاشت تا کودک خودش بخورد یا بزرگسال به کودک غذا بدهد. در انتخاب صندلی غذا کودک عوامل مختلفی مثل سن و وزن کودک، سبک زندگی خانواده، میزان فضای موجود در منزل و بودجه دخیل هستند. لازم است که این صندلی از دوام بالایی برخوردار باشد و به‌ راحتی شستشو و تمیز شود. امنیت و راحتی کودک و نوزاد از مهم‌ترین دغدغه‌های هر پدر و مادر است.

انواع صندلی غذای کودک :

صندلی غذاخوری کودک انواع مختلفی دارد. برای اینکه از انتخاب‌تان پشیمان نشوید، اول در نظر بگیریم هر نوع صندلی چه ویژگی‌هایی دارد. باید خوب دقت کنید که کدام‌یک از انواع زیر بیشتر در رفع نیازتان مؤثر خواهد بود.

  • صندلی‌های معمولی:

منظور از معمولی بی‌کیفیت نیست، بلکه یعنی آپشن‌های کمتر! صندلی‌های غذاخوری معمولی طراحی ساده‌ای دارند، اما کارراه‌اندازند و قیمت‌‌شان هم ارزان‌تر است. اشتباه نکنید! سادگی همیشه عیب نیست. وقتی وسیله‌ای النگ‌ودولنگش کمتر باشد، احتمال خرابی و بازی‌درآوردنش هم کمتر است. این صندلی‌ها را به‌راحتی می‌توانید سرهم و مونتاژ کنید. منتها دقت داشته باشید که صندلی‌های غذاخوری معمولی اغلب تاشو نیستند و بنابراین باید پیشاپیش جایی برای قراردادن‌شان در گوشه اتاق در نظر بگیرید.

  • صندلی‌های قابل‌ تنظیم:

صندلی‌های غذاخوری قابل‌تنظیم برخلاف معمولی‌ها آپشن‌های بیشتری دارند. در این نوع صندلی‌ها ارتفاع صندلی، پشتی صندلی، ارتفاع سینی و ارتفاع تکیه‌گاه پا قابل‌تنظیم است. با این قبیل تنظیمات می‌توانید وضعیت صندلی کودک‌تان را برحسب نیاز تغییر دهید. مهم‌تر اینکه صندلی‌های قابل‌تنظیم تاشو هم هستند و در زمان عدم استفاده جای کمتری اشغال می‌کنند. نیازی به گفتن نیست که به‌نسبت انواع معمولی قیمت بالاتری هم دارند.

  • صندلی‌های تقویتی:

با این نوع صندلی‌ها می‌توانید ارتفاع صندلی‌های بزرگسال را تقویت و به صندلی غذاخوری کودک تبدیل کنید. صندلی‌های غذاخوری تقویتی به‌راحتی داخل کمد جا می‌گیرند. پس خصوصا به‌درد خانه‌های نقلی و کم‌جا می‌خورند. فقط اینکه بهتر است روی صندلی‌هایی نصب شوند که اگر احیانا به غذا آغشته شدند، تمیزکردن‌شان سخت نباشد. پس عاقلانه نیست که این‌دست صندلی‌ها را روی صندلی‌های ناهارخوری مخمل نصب کنید!

  • صندلی‌های چندکاره:

صندلی‌های چندکاره علاوه‌ بر غذاخوری کارکردهای دیگری هم دارند و مثلا به میزو صندلی بازی تبدیل می‌شوند. پس وقتی کودک‌تان بزرگ‌تر شد و دیگر به صندلی غذاخوری احتیاجی نداشت، می‌توانید همان صندلی را بدون هیچ خرج اضافه‌ای به میزوصندلی بازی تبدیل کنید. اما این را هم بگوییم که انتظار میزوصندلی چندان باکیفیت و پردوامی را از صندلی‌های غذاخوری چندکاره نداشته باشید. خصوصا اگر از لحاظ جا در مضیقه هستید، قید این صندلی‌ها را بزنید، چون حجیم و جاگیرند.

صندلی غذاهای موجود در سایت زویه :

  1. صندلی غذای کودک زویه Z-110
  2. صندلی غذای کودک زویه Z-112

۱- مشخصات صندلی غذای کودک زویه Z-110

  1. برند:زویه Zooye
  2. طراحی:کشور آلمان
  3. مبدا برند:ایران
  4. تعداد رنگ ها:۸ رنگ مختلف مناسب کودکان دختر و پسر
  5. ویژگی خاص:دارای سینی دوبل
  6. قابلیت شستشو:دارد
  7. کمربند ایمنی:۵ نقطه ای y شکل
  8. رنگ وطرح:مطابق عکس ها
  9. تنظیم ارتفاع:۵ حالت مختلف
  10. تنظیم جای پای کودک:در ۳ حالت
  11. تنظیم پشتی صندلی:در ۳ حالت
  12. سنین استفاده:از ۶ماهگی تولد تا ۴ سال
  13. تحمل وزنی:۱۵ کیلوگرم
  14. جنس بدنه:فلزی
  15. وزن محصول:۱۰.۵ کیلوگرم
  16. ابعاد باز:۱۰۰ × ۷۴ × ۶۴ سانتی متر
  17. ابعاد جمع شده:۸۵ × ۳۳ × ۶۴ سانتی متر
  18. تشک قابل شستشو و ضد تعریق و تشک دوبل
  19. روکش پشت صندلی بلند برای زیبا و فیکس شدن روکش
  20. سینی بهداشتی با کیفیت شفاف
  21. قابلیت جمع شدن در حجم بسیار کم
  22. دارای چرخ در پشت صندلی غذا
  23. دارای جای دست برای کودک
  24. جنس فلز و پلاستیک درجه ۱
  25. ۱۲+۱ ماه گارانتی:به جز پارگی پارچه تمامی موارد کالا تعویض می گردد، خدمات پس از فروش برای تمامی قطعات

۲-مشخصات صندلی غذای کودک زویه Z-112

  1. برند:زویه Zooye
  2. طراحی:کشور آلمان
  3. مبدا برند:ایران
  4. تعداد طرح ها : دارای ۱۵ طرح تشک مختلف مناسب دختر و پسر
  5. ویژگی خاص:دارای سینی دوبل
  6. قابلیت شستشو:دارد
  7. کمربند ایمنی:۵ نقطه ای y شکل
  8. رنگ وطرح:مطابق عکس ها
  9. تنظیم ارتفاع:۵ حالت مختلف
  10. تنظیم جای پای کودک:در ۳ حالت
  11. تنظیم پشتی صندلی:در ۳ حالت
  12. سنین استفاده:از ۶ ماهگی تولد تا ۴ سال
  13. تحمل وزنی:۱۸ کیلوگرم
  14. جنس بدنه:فلزی
  15. وزن محصول:۶.۷ کیلوگرم
  16. ابعاد باز:۱۳۰ × ۸۷ × ۷۰ سانتی متر
  17. ابعاد جمع شده:۸۵ × ۳۳ × ۶۴ سانتی متر
  18. تشک قابل شستشو و ضد تعریق و تشک دوبل
  19. روکش پشت صندلی بلند برای زیبا و فیکس شدن روکش
  20. سینی بهداشتی با کیفیت شفاف
  21. قابلیت جمع شدن در حجم بسیار کم
  22. دارای صندلی چرخ دار
  23. دارای جای دست برای کودک
  24. جنس فلز و پلاستیک درجه ۱
  25. ۱۲+۱ ماه گارانتی:به جز پارگی پارچه تمامی موارد کالا تعویض می گردد، خدمات پس از فروش برای تمامی قطعات

نکات قوت صندلی غذای کودک زویه:

  • استفاده ی آسان
  • راحتی کودک
  • تنظیم ارتفاع
  • تنظیم زاویه خواب
  • تمیز کردن راحت
  • صندلی غذاهای چرخ دار و تا شونده
  • قفل کردن کمربندهای ایمنی صندلی غذاخوری

 

نکات مهم در تهیه صندلی غذای کودک برای فرزندانمان :

  1.  فضای منزل
  2. نوع صندلی مورد استفاده
  3. ایمنی
  4. سختی و آسانی تمیزکاری
  5.  سینی صندلی
  6. راحتی صندلی
  7. تکیه‌گاه پا
  8. پایداری صندلی
  9.  پایه چرخ‌دار
  10. قیمت

راهنمای خرید صندلی غذای کودک

  • برای خرید صندلی غذای کودک ابتدا به کاربردی که از آن انتظار دارید و جایی که قرار است از صندلی استفاده کنید، توجه نمایید.
  • اگر نصب برخی از وسایل به لحاظ فنی برای شما سخت است پیشنهاد می کنیم محصولات ساده تر را که راه اندازیشان آسان تر است خریداری کنید.نصب و راه اندازی صندلی غذای کودک زویه بسیار ساده میباشد.
  • صندلی غذای کودک باید مجهز به کمربند ایمنی باشد. این کمربندها به دو صورت ۳ نقطه ای و ۵ نقطه ای طراحی شده اند. در حالت سه نقطه ای دو بند دور کمر بسته شده و یک بند نیز از میان پاها رد می شود. در مدل پنج نقطه ای امنیت قسمت بالا و پایین بدن کودک به خوبی حفظ خواهد شد.
  • سگک ها نقش عمده ای در ایمنی کودک دارند پس دقت کنید تا بخوبی باز و بسته شوند و تسمه ها نیز قابلیت تنظیم داشته باشند تا متناسب با جثه کودکتان بتوانید آن ها را کوتاه و بلند نمایید. این آیتم های ذکر شده را هنگام خرید صندلی ماشین کودک نیز به یاد داشته باشید.
  • بهتر است به هنگام خرید صندلی غذای کودک دقت کنید تا از جنسی تهیه شده باشد که تمیز کردن و یا شست و شوی آن راحت انجام شود. صندلی های دارای تشک، تمیزی و شست و شوی شان سخت تر است.صندای غذای کودک زویی دارای تشک قابل شستشو و ضد تعریق و تشک دوبل میباشد.
  • سینی صندلی غذای کودک آیتم مهمی است. زیرا می توانید غذا و لیوان نوشیدنی کودک را روی آن قرار دهید و پس از صرف غذا نیز به آسانی آن را باز کرده و داخل ماشین ظرفشویی شست و شو نمایید.صندای غذای کودک زویی دارای رویه سینی برای نظافت راحتتر میباشد.
  • هنگام خرید زیر سینی و اطراف صندلی را که دست کودک به آن قسمت ها می رسد بررسی کنید تا دارای زوایای تیز و برنده نباشد و خطری کودک را تهدید نکند.
  • برای برخی صندلی ها پایه ای جهت قرارگیری پای کودک تعبیه شده است. این پایه به کودک کمک می کند تا راحت تر در جای خود قرار گرفته و برای حفظ تعادل خود دچار مشکل نشود.
  • پایه بعضی از این صندلی ها چرخ دارند که بالطبع جابجایی آن ها را آسان تر کرده، اما هنگامی که کودک را درون آن ها قرار می دهید حتماً قفل پایه ها را فعال نمایید تا از افتادن کودک و سقوط صندلی جلوگیری شود.

خرید اینترنتی صندلی غذای کودک زویه

فروشگاه اینترنتی زویه  zooye یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشور می باشد که هدف اصلی آن ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای تمام مشتریان می باشد. در این بخش از فروشگاه، شما امکان خرید آنلاین انواع صندلی غذا برندهای معتبر بازار را با تضمین بهترین قیمت ممکن دارید. تمامی صندلی غذا ها دارای گارانتی اصلی شرکتی بوده و تنوع موجودی صندلی غذا ها بالا می باشد، بدین منظور و جهت سهولت در خرید شما به راحتی امکان فیلترینگ محصولات جهت دسترسی سریعتر به محصول مورد نظر و حتی امکان مقایسه صندلی غذا های مختلف را دارا می باشید.خرید صندلی غذای زویی با قیمت مناسب در سایت زویی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *