سیسمونی, راهنمای خرید

ویژگی های ساک لوازم کودک

ویژگی های ساک لوازم نوزاد

ویژگی های ساک لوازم کودک

ویژگی های ساک لوازم کودک ، وقتی شما متوجه میشوید که فرزندی در راه دارید قطعا به فکر خرید سیسمونی می افتید. در این فرایند جدای از تمام معیارهایی که برای خرید در نظر می گیرید امنیت و راحتی کودک قطعا مهم ترین معیاری است که باید در نظر بگیرید.
پس شروع به جستجو می کنید و در نهایت برندی را انتخاب می کنید که علاوه بر ظاهر زیبا ، کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ، امنیت ، آرامش و راحتی دلبندتان را تا حد زیادی فراهم کند.
 
 
خرید بعضی از لوازم در ابتدای تولد کودک لازم هستند تا این امنیت و آرامش را به بهترین نحو فراهم کنند. البته جدای از امنیت برای کودک ، باعث ایجاد آرامش برای والدین نیز هستند. چرا که بطور مثال زمانیکه شما از تخت کنار مادر استفاده می کنید از راحتی خواب کودکتان و اینکه دچار اختلال خواب نمیشود خیالتان راحت است.
یکی از لوازمی که شما حتما در خرید سیسمونی باید به فکر خرید آن باشید کیف لوارم نوزاد است. اما نه هر کیفی با هر نوع جنسی !! چرا که این کیف ها وسیله هایی برای حمل لوازم نوزاد هستند و در نهایت با پوست حساس و ظریف نوزاد در ارتباط هستند. پس در خرید این محصول باید نهایت دقت را به عمل آورد تا هیچ گونه آسیبی به دلبند شما نرسد.
از طرفی شما غذای نوزاد و کودک خود را داخل این ساک نگه می دارید و قطعا باید محفظه‌ای مخصوص گرم نگه داشتن غذا و محافظت از شیشه شیر نوزاد داشته باشد که اگر حتی بعد از چندین ساعت بیرون ماندن خواستید به کودک خود غذا دهید ، مطمئن باشید که غذا دمای خود را از دست نداده و فاسد نشده است.
در ادامه با معرفی ساک لوازم نوزاد زویه همراه ما باشید.

ویژگی های مهم ساک لوازم کودک

همانطور که گفتیم یکی از محصولات و وسایلی که از گذشته به عنوان یکی از محصولات اصلی سیسمونی نوزاد به حساب می آید کیف و ساک وسائل نوزاد است. این ساک یکسری ویژگی هایی دارد که در هنگام خرید باید بسیاربه آن توجه کنید.
این ساک از اولین نیازهای هر مادر است چرا که در هنگام خارج کردن کودک از خانه باید برایش لباس و وسیله هایی زیادی برداشت که فقط از طریق یک ساک با کیفیت و جادار قابل حمل و جابجایی هستند.
مخصوصا اینکه بسیاری از مادران غذا یا شیشه شیری را برای نوزاد خود می برند تا در صورت نیاز در خارج از خانه بتوانند به کودک غذا دهند. پس باید دارای محفظه ای مخصوص با پوشش عایق با قابلیت حفظ دما باشد.
این به این معنی است که مواد غذایی چه سرد و چه گرم نیاید تغییر دما دهند تا در زمان مناسب کودک مواد غذایی سالم و با دمای مناسب را دریافت کند.
این ساک باید دارای گارد پلاستیکی باشد تا به وسائل بچه مخصوصا ظرف غذا و شیشه شیرش آسیب نرسد. یکی دیگر از آپشن هایی که باید یک ساک نوزاد داشته باشد بند رو دوشی قابل تنظیم است که باید متناسب با قد مادر تنظیم شود و بتواند به راحتی آن را حمل کند.
یکی دیگر از ویژگی هایی که باید ساک غذا داشته باشد قابلیت شستشوی آن است. چون بهرحال وسائل کودک داخل آن نگهداری میشود و ممکن است در اثر خرابکاری نوزاد کثیف شود. پس اینکه بتوان آن را شستشو داد یکی از موارد مهم در انتخاب و خرید ساک است.

ویژگی های ساک لوازم کودک زویه

برند زویه یکی از بهترین برند های تولید کننده لوازم ایمن کودک و سیسمونی در کشور افتخار دارد که با طراحی و تولید بهترین لوازم کودک ، امنیت و آرامش بیشتری را برای تمامی والدین و دلبندان عزیز ایرانی فراهم کند.
یکی از لوازمی که این شرکت سعی بر تولید آن داشته ساک لوازم کودک است با داشتن ابعاد بسیار مناسب و وزن سبک آن برای مادران نیز بسیار مناسب خواهد بود. طراحی زیبا و شیک این ساک در کنار تنوع رنگی بسیار جذاب ، باعث شده است که مادران بتوانند آن را با خود به جاهای مختلف حمل کنند.
 
 
شرکت زویه تمامی امکاناتی که برای کاربردی بودن یک صندلی غذا لازم است را داخل یک محصول گردآوری کرده است که در زیر به تمامی این امکانات اشاره میشود.
  • این ساک صندلی شو است. یعنی شما با خرید یک محصول در واقع دو محصول دریافت می کنید.
  • دارای کمربند ایمنی برای راحتی نشستن کودک روی حالت صندلی
  • سرد و گرم نگه داشتن آب و غذا
  • قابل شستشو با آب سرد
  • دارای ۷ تنوع رنگ
  • دارای گارد پلاستیکی برای جلوگیری از شکستگی در برابر فشار و ضربه در حالت ساک
  • دارای درگاه USB و AUX برای هدفون
این محصول در چهار فصل سال ، در سرما و گرما از وسیله های حساس دلبند شما محافظت خواهد کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *