دسته‌بندی نشده

گارانتی مادام العمر محصولات سیسمونی

گاراننتی مادام العمر محصولات سیسمونی

گارانتی مادام العمر محصولات سیسمونی

گارانتی مادام العمر محصولات سیسمونی : امروزه گارانتی در خرید هر نوع کالایی شاید به مراتب با اهمیت تر از گذشته باشد و حتی میتوان به گارانتی به عنوان یکی از معیار های انتخاب کالا در کنار خصوصیات ظاهری و کاربردی آن نگاه کرد.هر چند بدلیل وجود نداشتن یک چهارچوب کلی در مورد شرایط گارانتی در ایران برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان همیشه شک و شبهه وجود دارد، اکثر تولید کنندگان شرایطی را به عنوان گارانتی در هنگام فروش محصول خود به مصرف کنندگان ارائه میدهند.

 

مفاهیم بین المللی خدمات پس از فروش به چهار مورد زیر تقسیم میشود :

Warranty: به تعویض محصول در بازه زمانی مشخص شده، بدون دریافت هزینه با توجه به شرایط نگهداری قید شده از طرف تولید کننده محصول گفته میشود.

Guarantee: به تعمیر محصول در بازه زمانی مشخص شده، بدون دریافت هزینه با توجه به شرایط نگهداری قید شده از طرف شرکت تولید کننده گفته میشود.

Lifetime Guarantee: به تعمیر محصول تا پابرجا بودن شرکت تولید کننده، بدون دریافت هزینه با توجه به شرایط نگهداری قید شده از طرف تولید کننده محصول گفته میشود.

Lifetime Warranty: به تعویض محصول تا پابرجا بودن شرکت تولید کننده، بدون دریافت هزینه با توجه به شرایط نگهداری قید شده از طرف تولید کننده محصول گفته میشود.

 

اما گارانتی مادام العمر در ایران به چه معناست؟

در ایران بین مفاهیم Guarantee و Warranty تفکیکی وجود ندارد و هر دوی اینها تحت عنوان گارانتی شناخته شده است. قبل از پرداختن به تعریف گارانتی مادام العمر این نکته را فراموش نکنید که شما به عنوان مصرف کننده کالا باید شرایط نگهداری و قوانین مربوط به نحوه ی استفاده از محصول را در نظر بگیرید، در این صورت محصول شما اگر دچار مشکلی شود شامل گارانتی می باشد.

اگر شنیده باشید باید بدانید معنای گارانتی Life Time تا ابد و یا تا وقتی زنده هستید نیست و بهتر است که بدانید گارانتی Life Time در کشورهای مختلف معانی مختلفی هم می‌ گیرد. هر شرکتی هم بسته به سیاست‌ های کاری خودش از واژه‌ی Life Time بهره‌ برداری می‌ کند.

به طور مثال شرکت Cisco که محصولات خودش را تحت عنوان گارانتی مادام العمر می فروشد خود را موظف به گارانتی آن محصول تا ۵ سال بعد از توقف تولید آن محصول می‌ داند و یا شرکت HP برای محصولات مرتبط با شبکه ( NETWORK ) ، گارانتی مادام العمر را اینگونه تعریف کرده است: تا زمانی که حتی یک نفر در دنیا از آن محصول استفاده کند.

بعضی شرکت ها هم گارانتی مادام العمر را بدین شکل تعریف کرده‌ اند که تا زمانی که شرکت ما روی کره زمین موجود است و ما ورشکست نشدیم محصول رو گارانتی می‌ کنیم. حالا که فهمیدید که گارانتی مادام العمر به معنای طول عمر انسان نیست بلکه به معنای طول عمر تولید آن محصول می‌ باشد.

ضمن اینکه باید ببینید که شما شرایط ضمانت رو رعایت کردید یا نه؟ شاید شما محصولی را خریداری کرده‌ اید که بعد از دو روز آن را بشکنید در این مواقع گارانتی مادام العمر هیچ معنایی ندارد. پس قبل از خرید یک محصول به دقت شرایط گارانتی آن را مطالعه نمایید.

گارانتی به این معناست که هرکالا، در بازه ی زمانی معین، تنها یک بار، درصورت داشتن شرایط مورد نظر، مشمول ارائه ی خدمات پس از فروش خواهد شد. معنای لایف تایم گارانتی، به معنای گارانتی در بازه ی عمر مفید کالا است که این یعنی مادامی که کالا در چرخه ی تولید، قرار داشته باشد. پس از اتمام زمان تولید (تکنولوژی تولید) کالا از چرخه ی گارانتی مادام العمر هم خارج خواهد شد.

گاراننتی مادام العمر محصولات سیسمونی

گارانتی مادام العمر محصولات سیسمونی

چه زمانی منطقی است که یک تولید کننده گارانتی مادام العمر ارائه دهد؟ تولید کنندگان باید چند شرط را رعایت کنند: 

تولید کنندگان باید به کیفیت محصولات خود ایمان داشته باشند. اگر محصولی ضعیف ساخته شده باشد و در سال اول استفاده خراب شود، تولید کنندگان در معرض خطر از دست دادن هزینه زیادی برای تعمیر و جایگزینی محصولات نامرغوب هستند.

تولید کنندگان باید قادر به تعمیر یا تعویض محصول باشند. یک شرکت سقف‌ سازی ممکن است در مقایسه با شرکت‌ های الکترونیکی که خدمات تعمیر داخلی ندارد، کار راحت‌تری برای تعمیرات تحت ضمانت مادام العمر داشته باشد. تولید کنندگان نمی خواهند که مصرف کنندگان با محصولات آن ها دچار مشکل شوند، اما اگر چنین کنند، به راهی برای رفع آنها نیاز دارند.

تولید کنندگان باید بتوانند برای ریسکی که متحمل می شوند، قیمت مناسبی تعیین کنند. تولید کنندگان باید نسبت میزان شکست محصول خود را ارزیابی کنند. هر چند وقت یک بار نیاز به تعمیر یا تعویض آن خواهند داشت؟ هزینه آن چقدر خواهد بود؟ این ارزیابی ها برای تعیین هزینه ها و قیمت محصول باید در نظر گرفته شوند، ریاضیات زیادی در محاسبات گارانتی وجود دارد، درست مانند هر نوع بازار بیمه دیگری.

تولید کنندگان باید “گارانتی مادام العمر” را به گونه ای تعریف کنند که برای آنها کارساز باشد. ضمانت‌ های مادام‌ العمر بعضی از تولید کنندگان فقط برای خریدار اصلی اعمال می‌ شود، در حالی که بعضی دیگر از تولید کنندگان مالکان متعدد، همچنان برای آن ها معتبر هستند. تولید کنندگان باید مدت گارانتی، هرگونه استثنا و نحوه قیمت گذاری محصولات را تعیین کنند.

هر کسب و کاری نمی تواند یا نباید ضمانت مادام العمر ارائه دهد. اما اگر ضمانت مادام العمر برای شما مناسب باشد، مطمئنا دارای مزایایی هستند، فرصت های برندسازی ضمانت مادام العمر LL Bean در سال ۱۹۸۷ آنقدر معروف بود که ارزش یک مقاله کامل وال استریت ژورنال را داشت. شما نمی توانید چنین پوشش خبری را بخرید. و همانطور که در مثال های زیر خواهید دید، بسیاری از شرکت ها در واقع برنامه گارانتی خود را به توسعه تلاش های بازاریابی خود تبدیل می کنند و آن را به ارزش های برند خود متصل می کنند.

 

مزایای ارائه گارانتی مادام العمر

افزایش وفاداری مشتری: مشتریان وفادار در درازمدت بیشتر هزینه می‌ کنند ، و گفتن این جمله به مشتریان که اگر اتفاقی برای محصولشان بیفتد، تحت پوشش قرار می‌ گیرند، راه بسیار خوبی برای جذب آنهاست.

تفکیک: اگر مشتری بین محصولی با گارانتی مادام العمر و محصولی بدون گارانتی بخواهد انتخاب کند، به احتمال زیاد کالای اولی را انتخاب می کند، حتی اگر هزینه آن کمی بالاتر باشد. ضمانت مادام العمر حتی ممکن است رقبای بالقوه را از ورود به این ترکیب منصرف کند و به آنها نشان دهد که بعید به نظر می رسد که موفق به کسب و کار خود شوند.

 

گاراننتی مادام العمر محصولات سیسمونی

گارانتی مادام العمر محصولات سیسمونی

گارانتی مادام العمر محصولات سیسمونی زویه

شرکت تجسم لبخند کودکان با هدف تولید محصولاتی که راحتی، ایمنی و آسایش را برای کودکان و والدین آنها به ارمغان می‌ آورند، در سال ۱۳۹۵ خورشیدی در تهران آغاز به کار نمود.

زویه که از همان بدو تأسیس در صده بزرگترین تولید کننده‌ ی لوازم حمل و ایمنی کودک در میهن عزیزمان شد و با داشتن تعداد ۸۰ پرسنل در مجموعه خود با میانگین سنی ۲۸ و همچنین همکاری با ۲۰۰۰ شخص به صورت غیر مستقیم در صنایع مختلف و وابسته توانسته است سهمی در اشتغال زایی جوانان میهن عزیزمان داشته باشد.

زویه با توجه به سابقه درخشانی که در تولید محصولات سیسمونی دارد مفتخر است که گارانتی مادام العمر محصولات سیسمونی را برای تمامی محصولات سیسمونی خود ارائه کرده است تا همیشه پشتیبان و حامی شما عزیزان باشد.

آنچه زویه را امروز در چنین جایگاه بلندی در میان تولید کنندگان هم‌ صنف خود قرار داده است، رویکرد همیشگی مدیران ارشد مجموعه بوده است که ارتقای سطح کیفی محصولات و ایجاد رضایت و اعتماد در مشتریان را سرمشق نظام فعالیت‌ های خود قرار داده‌ اند.

کاربران و مشتریان شرکت تجسم لبخند کودک می‏‏‌ توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت مشاوره ای کامل و به صورت رایگان با کارشناسان فروش برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، با اطمینان کامل کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین مشاوره خرید، شایسته مشتریان زویه می باشد.

هدف شرکت تجسم لبخند کودکان با برند زویه، دسترسی تمامی هموطنان عزیزمان به لوازم مورد نیاز فرزندانشان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و همچنین در سریعترین زمان ممکن می باشد، مجموعه زویه با در اختیار داشتن شعب پایگاه پخش و ارسال کالا از کارخانه به مشتری در همان روز نهایتا ظرف ۲۴ ساعت امکان انتخاب و خرید بهترین ها را برای همه و با شرایط یکسان در سراسر کشور فراهم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *