تخت کنار مادر, تخت نوزاد, تخت نوزاد کنار مادر, خوابیدن کودکان

تخت کنار مادر

تخت کنار مادر زویی

تخت کنار مادر

تخت کنار مادر، از زمانی که شما متوجه حضور عضو جدید خانواده میشوید ، قطعا خرید سیسمونی به یکی از دغدغه های اصلی والدین تبدیل میشود ، چرا که آسایش و آرامش دلبتدتان در همان ابتدای تولد تاثیر شگرفی بر سلامت جسم و روان وی ، در آینده خواهد داشت.

تخت کنار مادر

البته صرف وجود سیسمونی نشان از سلامت کودک در آینده نیست و جوی که والدین برای رشد و پرورش کودک فراهم می کنند ، مهم ترین تاثیر را بر سلامت نوزاد خواهد داشت. یکی از اقلامی که در خرید سیسمونی که اغلب مهم ترین آن نیز به حساب می آید ، تخت کنار مادر می باشد. خرید تخت کنار مادر در بدو تولد نوزاد ، شاید مهمترین کاری است که والدین باید انجام دهند.

چرا که مقوله خواب مهمترین مسئله ای است که پدر و مادر در ماههای اولیه تولد نوزاد با آن روبه رو هستند.  تخت کنار مادر تختی است که مشابه تخت های دیگر بوده با این تفاوت که دارای حفاظ ( میله و یا پارچه‌ای) در اطراف آن بوده و نوزادان را از گزند اتفاقات محفوظ نگه میدارد. نوزادان به طور متوسط در طول شبانه روز ۱۸ ساعت می خوابند. پس مهم است مکانی که برای خواب او در نظر گرفته میشود محیطی مناسب بوده و شرایط را برای خواب کافی فراهم نمایند.

در بدو تولد تا سه ماهگی ممکن است چالش های زیادی با نحوه خوابیدن نوزاد وجود داشته باشد ، چرا که در هر بار ۳ الی ۴ ساعت می خوابد و در بین ساعات بیداری باید سریعا به او برای شیردهی و آرام کردن وی دسترسی داشته باشند.

پس چه بهتر که او را نزدیک خود بخوابانند تا بتوانند در سریع ترین زمان ممکن به او دسترسی داشته باشند. اهمیت خرید تخت کنار مادر در اینجا نمود پیدا می کند. چرا که وقتی نوزاد در فاصله چند سانتی متری مادر باشد ، قبل بیدار شدن کامل می تواند اورا آرام کرد ، عمل شیردهی را انجام داد و یا پوشکش را عوض کرد. برخی از والدین ترجیح می دهند که تختی خریداری کنند که نوزاد بتواند تا زمان نوجوانی از آن استفاده کند و این گونه مقداری از هزینه ها را جبران نمایند ، البته این طرز تفکر می تواند درست یا نادرست باشد.

چرا حرکت های نوزاد از ۹ ماهگی آغاز میشود و اگر تخت بیش از حد بزرگ باشد امکان افتادن و یا آسیب رسیدن به وی بسیار زیاد می باشد ، از طرفی اگر تخت بسیار کوچک باشد باعث آزار کودک شده و حس استقلال ندارد. پس بهتر است از ابتدای تولد تا سن دو سالگی تخت نوزادی مخصوص خریداری و تهیه شود. مخصوصا اگر این تختها قابلیت اتصال به تخت مادر و گهواره شدن یا همان نی نی لای لای شدن را داشته باشند ، در خرید آنها نباید تعلل کرد. تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید بهترین تخت کنار مادر خریداری نمایید.

ضرورت خرید تخت کنار مادر چیست ؟ و انواع آن کدام است؟

خرید تخت کنار مادر

در متن بالا بطور مختصر متوجه ضرورت خرید تخت کنار مادر شدید ، نوزادان در بدو تولد نیاز به مراقبت های ویژه ای دارند و این مهم باید به بهترین نحو صورت بگیرد. پس در هنگام خرید تخت کنار مادر باید به یکسری نکته دقت نمود که باعث میشود خریدی هرچه بهتر داشته باشید.

تخت کنار مادر

خرید تخت کنار مادر با ارتفاع مناسب !

شاید بنظر شما این موضوعی ساده باشد و به آسانی از کنار آن عبور کنید . ولی ارتفاع مناسب تخت کنار مادر بسیار قابل اهمیت است. چرا که نوزاد در ماههای اولیه تولد باید در اتفاع بالاتری باشد. زمانیکه نوزاد شروع به گریه کردن می کند لازم است والدین هرچه سریع تر برای آرام کردن او ، نزد نوزاد حاضر شوند. در حین در آغوش کشیدن نوزاد ، والدین باید چندین بار خم و راست شوند و وزن نوزاد را همزمان تحمل نمایند.

همین شرایط موجبات درد کمر و خستگی بیش از حد را برای والدین فراهم می آورد. ولی زمانی که کودک بزرگتر شد و توانایی حرکت دادن اندام های خود را دارا شد ، بهتر است ارتفاع تخت را تا حد زیادی ( ۳۰ تا ۴۰ سانتی متری سطح ) زمین پایین آورد تا امکان افتادن وی به زمین ، به حداقل برسد. همچنین اگر تخت کنار مادر قابلیت تنظیم شیب داشته باشد ، می توان از این ویژگی برای تنظیم زاویه خواب کودک و آنتی رفلاکس وی استفاده کرد.

خرید تخت کنار مادر با استحکام و دوام کافی !

دقت کنید که در هنگام خرید تخت کنار مادر ، به استحکام ، دوام و سلامت قطعات آن توجه کنید. نوزاد از بدو تولد وزن اضافه می کند و روز به روز قادر به حرکت بیشتر اعضای بدن خود می باشد. از همین نظر باید چهارچوب و فریم تخت نوزاد محکم بوده تا طی این مدت آسیبی به آن وارد نشده و هزینه تعمیرات به دنبال نداشته باشد. نکته حائز اهمیت دیگر حول خرید تخت کنار مادر این است که فریم و قطعات آن را به خوبی بررسی نموده تا لبه آسیب دیده یا تیز و همچنین شکسته نداشته نباشد که باعث آسیب سهوی به دلبنتدان شود.

خرید تخت کنار مادر با قابلیت گهواره شدن !

در متن بالا اشاره کردیم که خرید تخت کنار مادر تقریبا خرید حساسی به شمار می رود و در فرآیند خر ید آن باید دقت زیادی به عمل آید. یکی از ویژگی های مهم تخت کنار مادر قابلیت گهواره شدن می باشد. زمانی که نوزاد شروع به گریه کردن می کند ، ممکن است علت آن گرسنگی نباشد پس با تکان دادن او به مدت چند دقیقه آرام میشود و دوباره به خواب میرود. اکثر گهواره های موجود در بازار این ویژگی را ندارند ، پس در هنگام بررسی ویژگی های مهم تخت نوزاد ، قابلیت گهواره شدن ( نی نی لای لای ) را به عنوان فاکتوری بسیار مهم در نظر بگیرید. تخت کنار مادر مارک زویی دارای این ویژگی بوده و از این نظر با قیمتی بسیار مناسب می توانید خریدی عالی را تجربه نمایید.

 

انواع تخت کنار مادر

تخت کنار مادر در مدل ها و رنگهای متفاوتی در بازار وجود دارد که قطعا خرید هر کدام از آنها بستگی به سلیقه و نیاز مشتریان دارد. در متن ذیل به به تعدادی از مهم ترین انواع تخت کنار مادر می پردازیم.

  1. مدل سفری ( قابل حمل ) : این مدل بسیار سبک می باشد ، داخل کیف به راحتی قابلیت جمع شدن دارد و میتوان آن را همراه با خود حمل کرد. این مدل قطعا مزیت های فراوانی دارد. چرا که حتی در بدو تولد نوزاد نیز ممکن است والدین قصد عزیمت به جایی را کنند و همزمان بخواهند که شرایط خواب راحت را برای فرزند خود فراهم کنند. پس خرید تخت کنار مادر قابل حمل می تواند کار را بسیار راحتتر کند.
  2. مدل کلاسیک : قطعا این مدل را بسیار مشاهده کرده اید و هنگامیکه صحبت از تخت نوزاد میشود ، اولین تصویری که به ذهن شما خطور می کند ، تختهایی کوچک و چوبی ، دارای میله ها و حصار های بلند می باشد که هدف اصلی آن ها محافظت از نوزاد تا سن دو سالگی می باشد.
  3. مدل سبدی : این مدل کوچک و قابل حمل بوده و ثابت و ایستا می باشد.

در این متن سعی بر این شد که در مورد تخت کنار مادر و اهمیت خرید آن صحبت شود. خرید سیسمونی همیشه حساسیت های خاص خود را در بر داشته و بهتر است در حین خرید به فاکتور هایی که اشاره شد دقت کنید تا آسایش و آرامش بیشتری برای فرزند خود فراهم نمایید.

متاسفانه جو حاکم به گونه ای است که اکثریت فکر می کنند خرید جنس خارجی به علت کیفیت بالایی که دارند بهتر است و هرچقدر هزینه برای آن شود راه دوری نمیرود!! در حالیکه با اندکی تحقیق و مطالعه می توانید وسیله های کودک ایرانی با جنس و قیمت بسیار مناسب و در نهایت کیفیت عالی خریداری نمایید.

برند ایرانی تخت کنار مادر

امروزه تولیداتی عالی داخل کشور حول ایجاد سیسمونی هایی متناسب با فرهنگ و سلیقه ایرانیان صورت می گیرد. ایرانیان مردمانی خونگرم بوده و از همان ابتدا به خانواده و آسایش اعضای آن بسیار اهمیت می دهند. در نتیجه همیشه بدنبال بهترین ها برای ایشان می باشند.

از طرفی با اندکی مطالعه برروی کالایی که قصد خرید آن را دارید ، قطعا می توانید داخل کشور بهترین برند را مطابق با سلیقه خود خریداری نمایید. امروزه برند های ایرانی تولید سیسمونی سعی بر آن دارند که در تولید کالاهای خود ، سلیقه ایرانیان را در نظر بگیرند و پارچه هایی متناسب با حساسیت پوست کودکان ایرانی طراحی و تولید نماید. تخت کنار مادر برند ایرانی زویی یکی از بهترین تولیدات داخل کشور بوده که مزیت های فراوانی را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

تخت کنار مادر زویی

یکی از مهم ترین مزیت های این برند این است که چون داخل کشور تولید می شود در صورت خرابی قطعه‌ای از آن یا شکستگی ، به راحتی قابلیت پیگیری می باشد و با مرجوع نمودن جنس می توانید مبلغ پرداختی را بطور کامل عودت بگیرید. این در حالیست که اگر جنس خارجی خریداری نمایید ، ممکن است در صورت خرابی یک قطعه نمایندگی آن در ایران موجود نباشد و یا هزینه های خریداری و تعمیر آن قطعه بسیار بالا باشد ، پس قطعا این نوع خرید مقرون به صرفه نمی باشد و هزینه تعمیر زیادی را برای بر والدین متحمل می نماید .

پس از این نظر خرید برند ایرانی زویی ، خریدی راحت و ایمن را برای شما فراهم نموده است. ویژگی مهم دیگر قیمت مناسب در برابر کیفیت بالای این برند می باشد. شما با یک محاسبه سر انگشتی و اندکی مقایسه متوجه میشوید که واقعا کیفیت این جنس همتای نمونه خارجی آن بوده و با قیمتی بسیار مناسب می توان همان کیفیت و زیبایی را برای کودک خود تهیه نمایید. نکته دیگر قابلیت گهواره شدن این تخت کنار مادر ایرانی می باشد که در اصل قابلیتی بسیار مهم در مقایسه با رقبای موجود در بازار می باشد.

زیرا مادر و پدری که به تازگی صاحب فرزندی شده اند خستگی و فشار زیادی را متحمل میشوند و زمان هایی لازم دارند بدون اینکه از جای خود بلند شوند تخت را همانند گهواره ای تکان داده و دوباره فرزند خود را بخوابانند. ویژگی دیگر این برند ایرانی سیسمونی قابلیت حمل آن است. این تخت کنار مادر به راحتی داخل کیف جمع میشود و می توانید به راحتی به سفر رفته و نگران خوابیدن و فضای استراحت کودک خود نباشید.

از متن بالا نتیجه می گیریم که خرید هر جنس و برندی کاملا امری سلیقه ای است و هرکس با توجه با نیاز خود می تواند بهترین جنس موجود را خریداری کند. ولی به این نکته توجه داشته باشید که تولیدات ایرانی در جهت رفاه حال شهروندان ایرانی طراحی و تولید میشوند. یعنی اول نیاز های بازار را در نظر می گیرند ، به خوبی مناطق مختلف داخل کشور را بررسی می کنند و باتوجه به فرهنگ رایج موجود در کشور ، بهترین جنس را طراحی و تولید می کنند. پس با خیالی راحت و آسوده تخت کنار مادر زویی را ضمانت بی قید و شرط تهیه و خریداری نمایید.

فروشگاه فروش تخت کنار مادر

حال سوال مهمی که پیش می آید این است که چگونه می توانید این تخت کنار مادر برند ایرانی را خریداری و استفاده نمایید. شما چه بصورت حضوری و چه بصورت آنلاین می توانید این محصول را خریداری نمایید.شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های فروش سیسمونی که در مراکز و شهرهای مختلف استانهای کشور مشغول به فعالیت هستند ، این محصول فوق العاده را خریداری نمایید.

چراکه اکثریت افراد قبل از خرید تمایل دارند جنس را از نزدیک مشاهده کرده و آن را از بسیاری از لحاظ بسنجند تا مجبور به عودت جنش و روبه رو شدن با مشکلات بعد از آن نشوند. در غیر این صورت شما با مراجعه به سایت زویی و مشاهده محصولات می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و ثبت سفارش کرده و آن را دم در منزل خود دریافت نمایید. در صورت داشتن هرگونه ابهام و سوال در مورد نحوه سفارش و خرید ، می توانید با کارشناسان تماس حاصل نموده و تجربه ای عالی از خرید اینترنتی خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *