صندلی غذا کودک و نوزاد, صندلی غذاخوری کودک و نوزاد, صندلی غذای كودک زویی, صندلی غذای کودک رستورانی

خرید و قیمت صندلی غذا کودک

خرید و قیمت صندلی غذا کودک

خرید و قیمت صندلی غذا کودک

خرید و قیمت صندلی غذا کودک ،مسئله غذا دادن به کودک بحثی است که اغلب والدین به نحوی درگیر آن هستند. بسیاری از والدین برای اینکه کودکشان را مجبور به غذا خوردن کند راه بازی کردن را در پیش می گیرند. یا برایشان ظروف غذای رنگی و بچه‌گانه می خرند و یا اینکه همراه با آن صندلی غذاخوری کودک نیز خریداری می کنند تا در حالیکه بیشتر ترغیب به غذا خوردن می شوند ، کم کم بتوانند مستقل شوند.

اینکه روند مستقل شدن کودک چگونه است و در چه سنی می تواند از صندلی غذا استفاده کند را می تواند در این مقاله بخوانید. کودک تا سن شش سالگی روند طبیعی غذا خوردن و حفظ تعادل را یاد می گیرد.

خرید صندلی غذای کودک زویی

خرید و قیمت صندلی غذا کودک

از زمانیکه کودک گردن می گیرد می تواند داخل صندلی غذا بشیند. البته اینکه چه نوع صندلی غذایی خریداری شود و چه ویژگی هایی داشته باشد تا کودک به راحتی از آن استفاده کند نیز بسیار مهم است.

در خرید صندلی غذا کودک باید بسیار دقت کرد ، چون از زمانیکه خریداری می شود تا مدت زیادی کودک هرروز مدت زمان زیادی را داخل آن می گذراند. پس باید دارای ویژگی هایی باشد که کودک در آن احساس راحتی کند و این روند طبیعی یادگیری را به خوبی طی کند.

جدای از این مسائل صندلی غذای کودک جز آن دسته وسیله هایی است که خرید آن برای سیسمونی ضروری است و در کنار سایر وسیله هایی مثل تخت کنار مادر ، نی نی لای لای و صندلی خودرو باید خریداری شود.

در این مقاله قصد معرفی صندلی غذا کودک زویه را داریم که یکی از بهترین برند های موجود در کشور می باشد که طبق آخرین استاندارد های جهانی طراحی ، تولید و روانه بازار ایران شده است. ولی در ابتدا به تعریف ویژگی های لازم برای صندلی غذا میپردازیم.

ویژگی های صندلی غذا استاندارد

داشتن سینی دوبل

اغلب صندلی های غذای استاندارد باید سینی دوبل داشته باشند. سینی دوبل سینی‌ای شفاف است که همانند پوششی روی سینی اصلی قرار می گیرد. تولیدکنندگان سعی می کنند برای تولید سینی دوبل از پلاستیک های بهداشتی که هیچگونه ضرری برای برای کودک ندارد استفاده کنند. چرا که کودکان در ابتدا یاد می یگرند با انگشتانشان غذا بردارند و بخورند و ممکن است آن را روی سینی بریزند. اگر سینی جنس مرغوب و خوبی نداشته باشد با غذا ترکیب شیمیایی نشان می دهد و باعث مریض شدن کودک میشود. ولی اگر جنس پلاستیک مورد استفاده مرغوب باشد ، علاوه بر اینکه راحت تر شسته میشود ، با غذای کودک هم ترکیب شیمیایی نمی دهد و سلامتی کودک را تضمین می کند.

قابلیت تنظیم ارتفاع

صندلی غذا باید خاصیت تنظیم ارتفاع داشته باشد. چون که باید با میز غذاخوری والدین هم ارتفاع شود. در درجه بعدی لازم نیست هزینه گزافی بابت خرید انواع صندلی غذای کودک در رده های سنی متفاوت بپردازید. چراکه بسیار راحت می توانید با تنظیم ارتفاع صندلی غذا کودک ، آن را برای وضعیت ها و سنین متفاوت آماده نمود.

مورد بعدی این است که هرچقدر کودک بزرگ‌تر میشود حرکات دست و پایش بیشتر میشود ، پس دراثر حرکات زیاد امکان افتادن او بیشتر میشود و ممکن است آسیب جدی به او وارد شود.

نکته بعدی این است که پدرومادر برای قرار دادن کودک داخل صندلی باید چندین بار خم و راست شوند و همین قضیه می تواند به کمر آنها آسیب وارد کند ،مخصوصا اگر وزن کودک بالاتر برود اهمیت این قضیه بیشتر میشود.

از طرفی خرید این نوع صندلی بسیار مقرون به صرفه است چرا که زمانی کودک بزرگتر شد و دیگر نیازی به صندلی غذا نداشت می توانید صندلی غذا را در پایین ترین حالت تنظیم کرده و آن را تبدیل به صندلی عادی برای نشستن کودک کنید.

داشتن کمربند ایمنی

صندلی غذا باید کمربند ایمنی داشته باشد تا کودک از روی صندلی سر نخورد و خیال والدین هم از بابت ایمنی کودک راحت باشد. وجود کمربند ایمنی در صندلی ضروری است چون زمانیکه کودک بزرگتر میشود دست و پاهایش را حرکت می دهد و در این زمان باید بیشترین اهمیت به ایمنی کودک داده شود. این ایمنی نیز از طریق کمربند سه نقطه تامین میشود.

قابلیت تنظیم پشتی صندلی غذاخوری کودک

غالبا بعد از صرف هر وعده غذایی یا میان وعده ، کودکان تمایل به چرت زدن دارند و یا این که به علت بازی کردن زیاد ، در حین غذاخوردن سرجای خود به خواب می روند.

در این شرایط بهتر است که کودک را در همان حال رها کرده تا بدخواب نشود. اگر صندلی غذا حالت تنظیم پشتی داشته باشد به راحتی با تنظیم آن در حالت سوم می توان شرایط را برای خواب کودک در همان محل فراهم کرد.

البته این شرایط برای خواب طولانی مناسب نبوده و امکان آسیب به ستون فقرات را دارد. درصورت طولانی بودن و یا عمیق بودن خواب کودک حتما او را به داخل تخت منتقل کرده تا از ایجاد آسیب به وی جلوگیری شود.

اهمیت خرید صندلی غذاخوری کودک

غذاخوردن کودک بصورت مستقل مزیت های زیادی دارد. اولین مزیت این کار ، ایجاد حس استقلال و اعتماد به نفس در نوزاد می باشد ، زیرا زمانی که پی میبرد به تنهایی توانایی انجام کاری را دارد ، بشدت این حس در کودک تقویت خواهد شد و می تواند به بهترین شکل تعادل خود را حفظ کند.

نکته حائز اهمیت بعدی این است که در حین غذا خوردن کودک ، پدر و مادر می توانند راحت تر غذای خود را میل نموده و آزادنه به کارهای خود برسند.

از طرفی چون صندلی غذاخوری کودک دارای حفاظ می باشد، دیگر به مراقبت های شدید والدین نیازی نیست و با خیال راحت می توانند به کارهای روزمره خود رسیدگی کنند.

پس در هنگام خرید سیسمونی حتما صندلی غذاخوری کودک زویی به عنوان یکی از مهم ترین وسیله های موردنیاز کودک را خریداری نمایید.

خرید و قیمت صندلی غذا کودک

خرید و قیمت صندلی غذا کودک

ویژگی های صندلی غذاخوری کودک زویی

  • این صندلی از ظاهر فوق العاده شیک و زیبایی بهره‌مند می باشد.
  • کیفیت مواد اولیه در تولید محصولات این برند ، از مهمترین اولویت ها می باشد .
  • برای راحتی و آسایش بیشتر کودک ، ارتفاع صندلی در پنج حالت مختلف قابل تغییر است.
  • قسمت نشیمنگاه صندلی دارای روکش بسیار نرم با قابلیت جدا سازی می باشد.
  • ویژگی دیگر صندلی غذا کودک بی بی ماک قابلیت تا شوندگی و جمع شدن می باشد.
  • این ویژگی زمانهایی اهمیت پیدا می کند که والدین قصد عزیمت به مکان دیگری را داشته باشند.
  • صندلی غذای کودک بی بی ماک برای کودکان از ۶ تا ۳۶ ماهگی مناسب است.
  • تا وزن ۱۸ کیلوگرم را تحمل می نماید.
  • طراحی بدنه زیبا و ایمن ، نشیمنگاه بسیار نرم ، لطیف و راحت ، پلاستیک مرغوب و با کیفیت ، وجود دو چرخ ، دو سینی با قابلیت جداسازی ، از ویژگیهای مهم این صندلی است.
  • دارای یک زیرپایی با قابلیت تنظیم سه حالته برای راحت قرار گرفتن پاهای کودک است.
  • کمربند ایمنی پنج نقطه‌ای هم به خوبی از کودکتان محافظت می کند. مانع از سر خوردن کودک میشود.
  • تنظیم زاویه خواب پشتی و تنظیم ارتفاع صندلی از جمله مشخصه های این صندلی هستند.
  • در صندلی غذایی خوری بی بی ماک پایه های فلزی و روکش آن قابلیت شستشو را دارند.
  • این محصول دارای یک سینی با قابلیت تنظیم و جداسازی می باشد.
  • سینی از مواد باکیفیت ساخته شده و قابلیت چسبندگی ندارد.
  • با تمامی توصیفات بالا دریافتیم که صندلی غذای کودک بی بی ماک تمامی ویژگی‌ها و استانداردهای یک صندلی غذا را دارا می باشد.

ویژگی های دیگر صندلی غذاخوری کودک زویی

خرید و قیمت صندلی غذاخوری کودک

  •  ابعاد : ۶۸*۱۰۳*۵۷ سانتی متر
  • وزن:۹ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی:۱۸ کیلوگرم
  • قابلیت تنظیم پشتی : دارد – سه حالته
  • قابلیت تنظیم ارتفاع : دارد – پنج حالته
  • گروه سنی : ۶ تا ۳۶ ماهگی
  • تاشو : بله
  • سینی : دارد
  • قابلیت جداسازی سینی : دارد
  • امکانات ایمنی : دارای نشیمن‌گاه نرم و راحت مجهز به کمربند ایمنی

سایر توضیحات صندلی غذا کودک زویی

  • دارای چرخ برای حرکت آسان محصول
  • تشک با قابلیت شستشو و جدا شدن ( بدون خشکشویی)
  • قابلیت تاشوندگی و قابلیت حمل
  • دارای جای پا
  • نیمه آماده در جعبه
  • سینی دو لایه با قابلیت شستشو
  • دارای ۱۰ تنوع رنگ برای سلیقه های مختلف

قیمت صندلی غذاخوری کودک

در متن بالا سعی شد مطابقت صندلی غذاخوری کودک بی بی ماک را استاندارد های جهانی نشان دهیم. زیرا تطابق هرچه بیشتر این محصولات با این استاتدارد ها موجب خریدی امن و راحت خواهد شد.

برند های ایرانی تولیدات سیسمونی در واقع تفاوتی با نمونه خارجی از لحاظ رعایت استانداردهای تولید ندارند. بلکه گاهی از این نظر بسیار باکیفیت‌تر عمل می کنند.

چراکه برندهای ایرانی محصولات را باتوجه به ارگونومی ایرانیان طراحی می کنند و استفاده از آنان مراتب بهتر است. بطور مثال تشک قرار گرفته داخل صندلی ضدحساسیت و تعریق بوده و آسیبی به پوست فرزندانتان نمی رساند.

نکته حائز اهمیت دیگر آن است که در صورت خرید برند ایرانی صندلی غذا کودک دیگر نگران خرابی قطعات آن نباشید، چراکه این محصولات دارای گارانتی بوده و بسیار راحت قابل پیگیری می باشند.

ولی در صورت خرابی جنس خارجی این امکان به سختی فراهم میشود و هزینه تعمیر آن نیز بالا می باشد. از این نظر قیمت صندلی غذا کودک بسیار مناسب می باشد.

قیمت صندلی غذا کودک  زویی نیز نسبت به کیفیت بالای آن بسیار مناسب است و به گونه‌ای قرار داده شده است که والدین توانایی خرید این وسیله زیبا را برای کودکان خود داشته باشند.

خرید اینترنتی صندلی غذاخوری کودک زویی

خرید سیسمونی همیشه کاری پر استرس است که باید با دقت کافی انجام پذیرد. زیرا معمولا یکبار برای آن هزینه در نظر گرفته میشود و مهم است که در روند خرید حتما دقت کافی به خرج دهید.

صندلی غذاخوری کودک زویی

برند ایرانی صندلی غذا زویی سعی بر این داشته تا محصولاتی در راستای تحقق این اهداف برای دلبندان ایرانی طراحی و روانه بازار نماید. شما برای خرید صندلی غذاخوری کودک می توانید به نمایندگی های مراکز استان یا به فروشگاه های معتبر فروش سیسمونی مراجعه نموده و آن را خریداری نمایید.

البته امروزه با شیوع ویروس کرونا امکان خرید اینترنتی صندلی غذاخوری کودک زویی نیز وجود دارد و می توانید با مراجعه به سایت زویی و ثبت سفارش ، خرید خود را انجام دهید.

همچنین درصورت هرگونه خرابی کالا و یا سالم نبودن قطعه شما میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید ، محصول را با ضمانت بی قید و شرط عودت دهید و وجه خودرا دریافت نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *